לרווחת העולים: יופסקו העבודות בירושלים בתקופת החגים

איתי גדסי No Comments on לרווחת העולים: יופסקו העבודות בירושלים בתקופת החגים

ראש העיר ירושלים משה ליאון הורה על הפסקת העבודות בעיר במהלך תקופת החגים. ח"כ אייכלר שיזם את הפניה לליאון: "לא רק שאלה של נוחות, אלא גם ובעיקר ענין בטיחותי ראשון במעלה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת חגי תשרי שיגר יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר פניה לראש העיר ירושלים משה ליאןן בבקשה לעצור את העבודות בעיר במהלך תקופת החגים, כדי להקל על ההמונים המגיעים לעיר.

אייכלר הזכיר כי "בתקופה חגי תשרי הבעל"ט, אשר כידוע עומדים להגיע לירושלים אלפי תיירים, בהם יהודים רבים הבאים לשכונות החרדיות, ומבקשים לשהות במחיצת רבותיהם, איש איש וקהילתו, איש איש וחצרו. הן בתפילות הימים הנוראיים והן בעשרת ימי תשובה, בערבי חגים, בחג הסוכות ושמחת תורה.

"מי כמוך הרואה את צרכי הציבור בירושלים, ופועל למענם, שתהיה ער לכך, שבלתי אפשרי בימים כאלה, להמשיך כרגיל בעבודות המרובות והחשובות בתשתיות כבישי העיר שאתה עמל עליהם, המבוצעות בתוך השכונות"

הוא העריך כי "המשך העבודות בתקופת חגי תשרי, עלול לגרום ללא ספק לקושי עצום ובלתי נסבל בפקקי התנועה ובשגרת ההכנות לחג. זאת ועוד, כבישים עמוסים בכלים הנדסיים המשתלבים יחד עם כלי רכב והולכי רגל רבים כל כך, עלולים להוות מתכון לאסון חלילה.

"לכן אני פונה אליך בבקשה, בשם התושבים, בשם הציבור כולו והתיירים הרבים שיבואו לעיר, מכל העולם היהודי, להורות על האטת קצב העבודות ואף להורות על הפסקת העבודות כליל בשעות מסוימות ובימים העמוסים, בתקופת החגים.

"ברור לי שאתה פועל לפי הלוח העברי, אבל הקבלנים, יש להם לוח משלהם. לכן דרוש חישוב מסלול מיוחד, על מנת לאפשר הקלה בעומס התנועה בימים טרופים אלו ולשמור על בטיחותם של אלפי התושבים והאורחים".

אייכלר אף ציין כי "זו לא רק שאלה של נוחות, אלא גם ובעיקר ענין בטיחותי ראשון במעלה. אנו סומכים על שיקול דעתך ובלבד שתוכל להוריד את ההנחיה לגורמי התכנון והסלילה בשטח".

ראש העיר משה ליאון נענה לבקשה והורה על עצירת העבודות בימי החגים לטובת תושבי העיר והבאים אליה.



0 תגובות